Valencia

8okt; Alweer geen reservering gemaakt bij een hostel. Alle hotels die we gemaild hebben zijn vol. We hebben onze tassen in lockers gestopt bij de trein en zijn op zoek gegaan naar een slaapplek. Gelukkig vonden we al snel een hostel. 20euro per nacht in een 2persoonskamer. Relaxed! We eten erg laat. Meestal pas rond 9 uur, soms halen we dat niet eens. We zijn het ondertussen wel gewend. Lekker opgetut in onze nieuwe jurken zijn we de stad ingegaan. Later op de avond sloeg de alcohol weer toe. Een fles wijn, shotjes en een paar cocktails en we waren weer helemaal happy. Van de barman hadden we gratis drinken gekregen. Ik heb zelfs nog achter de bar gestaan om een cocktail te maken. Terugweg wisten we weer niet waar ons hostel was... Weer een uur gezocht! Wel heerlijk geslapen in onze mooie, schone kamer. 9okt; Vandaag hebben we op het strand gelegen. In de middag werd het bewolkt en toen hebben we besloten om naar 'la ciudad de las artes y las ciencas' te gaan. Weer de weg kwijt. Twee uur later waren we er pas. Echt heel erg groot! Ook super mooi, net als op alle plaatjes die we gezien hebben. Helaas konden we niet ergens naar binnen. Het was al 18.00 uur. Daarna met de bus terug naar het Hostel. Het stortregende. Wij vanaf het station keihard naar het hostel gerend, maar helaas.. Helemaal doorweekt:( Gelijk een warme douche genomen en in de avond Wok gegeten. 10 okt; Ben al over 3 dagen jarig!!!!! Tijd gaat snel. We hebben vanavond een slaaptrein naar Granada. Madrid gaat niet door omdat we weer geen hostel hebben kunnen vinden daar. Ook reizen we liever naar het zuiden, aangezien daar meer zon kansen zijn (met name voor Katinka haha). We zijn naar het Bio park geweest hier in Valencia. Mooie dierentuin. Er was van alles te bekijken, van ratten tot nijlpaarden. Het leukste waren natuurlijk de apen. Er was een aap die aan het raam zat te likken. En 2 apen waren aan het stoeien. Ook de olifanten die in het water aan het spelen waren was super om te zien! We zijn hier tot 17.00 gebleven en daarna terug de stad in om te eten. We hebben wij een restaurant gegeten waarbij je alleen je eerste drankje hoefde te betalen, de rest was gratis. Ik heb sate met rijst op. Om 22.00 keken we nog even naar onze tickets en kwamen we erachter dat we een ticket voor over 2 dagen hadden ipv vanavond! Wij rennen naar het station en gelukkig konden ze nog omgezet worden. Was weer een fijn stress momentje. Om 00.45 gaat onze 9 uur durende trein naar Granada.