Granada, Malaga en birthday!

Nachttrein van 8 uur overleefd. Wel weer een beetje ziek aan het worden. Katinka voelt zich ook niet lekker. Op het station konden we onze tassen niet kwijt. Met onze tassen de stad ingegaan. Tot ons geluk hadden we na een half uur al een hotel gevonden. 17,50 p.p.p.n niet zo duur gelukkig. We wilden graag naar alhambre, helaas waren er geen kaarten meer voor te krijgen. In de middag wilden we de trein reserveren naar Malaga en deden ze heel moeilijk op het station. Er werd alleen maar gezucht en nee gezegd. Ook geen woord engels natuurlijk. Uiteindelijk nemen we morgen de bus. We hebben vlakbij de Kathedraal gegeten, pizza voor de verandering. Morgen om 12.00 naar Malaga met bus. Duurt gelukkig maar 1,5 uur:) En dan 13oktober alweer 22 jaar! 12okt; Vandaag weer stralend weer in Granada. We zijn naar de kathedraal geweest. Om 12.00 hebben we uitgecheckt en wilden we de bus pakken naar het station. Maar waarom zou het goed gaan... Er reden dus geen bussen in de stad omdat het een feestdag is. Moesten we weer 30min lopen voordat we bij een bushalte waren. Nou uiteindelijk om 13.15 bij het station aangekomen, was de bus naar Malaga net weg. Moesten we wachten tot 14.00. De busreis was 1,5 uur. Wel te doen, alleen niet met een psychopatische vrouw naar je die de hele reis schreeuwt. Toen we er waren kregen we ruzie met haar. Ze liet een pakketje op Katinka vallen en zei iets van; geen zorgen, hij is niet gebroken. Toen had ik het echt niet meer! Maar natuurlijk moest ik weer wat vervelends zeggen tegen de heks en ze flipte totaal. Gelukkig waren we op tijd weg, anders was het op knokken uitgekomen. Nou het volgende leuke.. Na de bus moesten we een trein nemen. Toen we eruit wilden, waren de poortjes dicht. De beveiliger wilden ze niet openmaken omdat hij dacht dat onze kaarten niet geldig waren! Na 10 minuten deed hij ze toch open. Daarna de bus naar het Novotel (4****). Normaal is de reis van Granada naar Malaga 2 uur, die van ons duurde 5 uur! Het hotel is uitstekend! In de avond de stad in gegaan. Om 00.00 was mijn verjaardag. Die hebben we met veel alcohol gevierd met 2piloten uit Noorwegen. Vond het super leuk om smsjes te krijgen van thuis. Nog bedankt allemaal. Het was een zeer geslaagde avond:) 13okt; Mijn verjaardag. Helaas was ik best ziek geworden door de alcohol van gisteravond. We hebben de hele dag aan het zwembad gelegen. Weer lekker bruin geworden. Om 18.00 zijn we de stad ingegaan. Heb weer een jurkje gekocht. Maar de backpacks hoeven niet meer op onze rug, dus kunnen er wel wat kilo's bij. Uit eten gegaan bij de chinees. Katinka heeft getrakteerd. Een vriendin van thuis, Donna, loopt hier stage. Ze was nog langsgekomen in de stad. In de avond hebben we besloten niet uit te gaan. Ik heb de film 'letters to Juliette' gekeken. Aanrader voor vrouwen;). 14okt; Vandaag weer de hele dag bij het zwembad gelegen. Einde van de middag weer de stad in. We hebben samen met Donna en nog wat vrienden tapas gegeten en een drankje gedronken. Helaas was Katinka niet zo lekker. Om 02.00 besloten we de taxi terug te nemen naar het hotel. 15okt; Naar huis!

Katinka

Ha die Helen!

Hoe is het met mijn backpack mate:p? Heb je ook zo lekker in je eigen bedje geslapen?

Ik heb een paar van mijn foto's op katinkainhetbuitenland.waarbenjij.nu gezet! Het zijn er echt veel joh!

Nou ik zie je snel weer, lekker prakjes en gezonden dingen eten vanavond he:D!

Liefs,
Katink