Barcelona

5okt;
We dachten dat het vanaf de haven een klein stukje was naar ons hostel. Na een uur waren we er nog steeds niet. Toen besloten we maar een taxi te nemen. Helemaal bezweet en uitgeput arriveerden we bij ons hostel. We slapen in het Buba House hostel in een 4persoons kamer. Hostel zit dicht bij de ramblas. We hebben subway gegeten en toen nog een drankje gedronken. Ondertussen was het alweer 00.00 uur en wilden we terug naar het hostel. Geen kaart bij ons en we wisten de weg ook niet meer! Na 1,5 uur rond hebben gelopen waren we er eindelijk!

6okt;
Vandaag heerlijk op het strand gelegen. Het is hier rond de 30graden, heerlijk! Vandaag eindelijk een pongpong gevonden die me lekker 45minuten heeft gemasseerd. En dat voor 15euro. Katinka heeft ook voor het eerst in haar leven een massage genomen. Het was haar goed bevallen. Misschien morgen nog maar een pongpong opsporen aan het strand. In de middag zijn we met een bus de bergen in gegaan naar Park Guell. Het huis van Gaudi hebben we gezien, en al het andere werk dat hij heeft ontworpen. Apart, maar erg mooi. Hierna weer 45minuten naar een metro gezocht! Damn dat is me soms toch lastig. Om 9uur gingen we uit eten. Voor 11euro gegeten met alles in buffetvorm. Wij natuurlijk alles door elkaar opgeschept, wat uiteindelijk voor een lekker misselijke avond heeft gezorgd. Een oude collega, die nu in Barcelona woont, heeft ons opgezocht en toen zijn we wat gaan drinken. Was erg gezellig:)

7okt;
Helaas veel wind op het strand. We zijn naar Sagrada Familia geweest. We hebben de lift naar boven genomen, en daarna met de trap terug via de torens. Katinka werd niet zo lekker, haar benen begonnen te shaken! Hoogtevrees. Zelf vond ik het ook wel eng, van zo een hoogte naar beneden kijken. Iets van 100meter hoog. Daarna nog gewandeld door de stad en toen gaan shoppen. Er past niks meer in onze tassen maar we proppen het er gewoon bij;). Om 8 uur kregen we een mail van het hostel waar we zouden slapen in Valencia. Ze zeiden dat het volgeboekt was.. Oohhh my god! Wij direct nieuwe hostels zoeken, maar helaas... Niks te vinden. We besloten om er toch een leuke avond van te maken en in Valencia op zoek te gaan naar een slaapplek. We wilden bij het strand wat gaan drinken. Drankjes waren daar 15euro per stuk! Toen maar besloten de stad in te gaan. Daar hebben we met een paar jongens uit Australie een paar coctails en shotjes genomen. Was een leuke avond geworden:) Nu maar hopen dat we morgen een hostel kunnen vinden...

Tamar en Vincent

He meid :)

Nou bij deze dan nog een berichtje haha ;) Is het nog leuk? Vast wel he ;) Heerlijk dat weertje bij jullie.. hier schijnt t zonnetje gelukkig ook de laatste paar dagen, dus maar extra van genieten voor t weer gaat regenen :P
Ik geloof dat wij de 22e wel kunnen. Ik zal t iig onthouden.

Nou geniet nog ff van je laatste weekje vakantie! Voor je t weet ist weer voorbij.. Hele fijne verjaardag in Spain!

Dikke kus Tamar en Vincent

pa/ma

Nou het schiet al aardig op, nog een klein weekje aan het strand, in ieder geval een fijne verjaardag maak er wat van, zal wel saai zijn hier zonder jou.
Als je weet hoe laat je vrijdag aankomt en waar laat het dan even weten dan komen we je ophalen.

groetjes

chris

Dikzak is bijna jarig!!:)
Nog lekker genieten van je laatste weekie, en dan begint het harde werk leven voor dikzak:P
5 dagen per week!!
Weet je al iets van wanneer je vrijdag terug komt?

xx

helen

Hoi allemaal. We komen half 3 aan op rotterdam:) wie komt ons ophalen?

Kusje

pa/ma

wij komen je ophalen om half drie zijn we er

helen

Papa, we komen om half 2 aan. Maar dan moeten we nog tassen etc pakken. Dus als je/jullie om half 3 er zijn dan staan we wel buiten. Kunnen jullie Katinka ook thuis brengen? Zij woont in Spijkenisse.

Kusje,
Helen