Rimini

1okt; We kwamen in de middag aan. We namen de bus naar ons hostel waar we gereserveerd hadden. Eenmaal daar aangekomen is het hostel gewoon gesloten! Er hing een bordje van een ander hostel waar we heen konden gaan. We zitten nu in het sunflower city hostel. Een 8persoonskamer wat helemaal vol ligt. Het hostel ziet er gezellig uit. In de middag hebben we onze was gedaan en in bed gelegen. Moe van de trein en het weinig slapen. In de avond zijn we naar de stad gegaan. Daar hebben we lekker wat gegeten (open buffet bij je drankje) en een aantal wijntjes op. Katinka was om 00.00 jarig. Ze vond het erg leuk alle smsjes en felicitaties die ze kreeg. We hebben daarna nog lekker een wijntje + coctail gedronken. Daarna weer onze wandeling naar het hostel, waarbij we geen idee hadden hoe we er moesten komen. 2okt; Vandaag was het zulk lekker weer dat we in onze bikini op het strand hebben gelegen! Eindekijk een dag waar Katinka van droomd! Ook nog eens het geluk dat het dan haar verjaardag is:) Veel van Rimini hebben we niet gezien. Lekker van 1 tot 5 genoten van de zon en daarna nog een stukje gefietst. In de avond zijn we uit eten gegaan voor Katinka haar verjaardag. Lekker pizza gegeten. Het is echt bizar dat zo weinig italianen engels kunnen. We hebben er 10 minuten over gedaan om ham te vragen op mijn pizza. Na het eten zijn we naar hetzelfde plein gegaan als gisteren en daar weer wat gedronken. Er was een hele lekkere jongen deze avond, waar we onze ogen niet vanaf konden houden... Hij had een strakke grijze broek aan, mooie grijze hakken, een strak giletje en fleurige make up. Ooh wat hebben wij in een deuk gelegen. Na ons drankje terug gelopen naar het hostel (wandeling van 30 minuten). Daar hadden ze een playboy/playbunny party. We zijn toch maar gaan slapen, aangezien we er weer om 07.00 uitmoesten voor de trein naar Pisa.

ma

oh oh oh jullie hebben ook iedere keer bizarre verhalen
en gelukkig loopt het iedere keer goed af. Ik heb je
kamer een beetje gestof. ik zal blij zijn als je weer
thuis ben, ik mis je wel hoor. Veel plezier en geniet er
van.

Charlotte

Lieve Heleeeeen :) Ik heb je een aantal x proberen te smsen, maar volgens mij komen ze niet aan..?
Nou ja, dan maar op deze manier! Leuk om je verhalen te lezen! Hopelijk gaat alles nog goed met die grote backpack van je ;-) Kijk je wel uit voor gladde Italianen?
Dikke kus!!

helen

He mop. Ik heb een nieuw nummer, vandaar dat ze niet aankomen;) italianen zijn echt niet zo knap als verwacht haha. We zitten nu in barcelonaaa, echt te gek hier.

Kusje

pa/ma

blij dat je de bootreis gehad hebt,laatste week in Spanje veel plezier en ga eens een poosje aan het strand liggen om uit te rusten.