Hamburg

Surprised
Hallo iedereen.

Wij zitten in hamburg!!

Ons hostel is goed te doen. Wel bizar dat de wc op de gang staat en de dousche midden in de slaapkamer.We hebben 3 bedden, een dousche, een bureau met tv, tafel met 2 stoelen en een wasbak.Het is schoon, nog geen last gehad van vlooien, teken ofjeuk.

de eerste avond was erg leuk, lekker gegeten en rondjes gelopen. helaas heb ik gelijk een voedselvergiftiging opgelopen en voel ik me niet zo lekker. wel gelijk medicijnen gehaald, en nu gaat het weer. Beetje jammer dat het de hele dag miezert. gelukkig stortregent het niet.

we hebben diversen gebouwen bezocht, zoals de st pauli, st george, rathaus, etc.
Ook hebben we gezellig gewandeld op de Reeperbahn. Nog nooit zo veel seks winkels naast elkaar gezien!

Surprised
Hamburg is inderdaad havens en hoeren. Toch is het erg gezellig.

morgen om 11 uur de trein naar Berlijn.

Ik zal daar proberen wat foto's op mijn blog te plaatsen.

groetjes aan iedereen thuis!

Laughing

Reacties

Reacties

Charlotte

Leuk leuk leuk!! Op de voedselvergiftiging na dan. Heel veel plezier, geniet ervan!! :) Ga in Berlijn 's avonds voor t stappen naar Tacheles, is een super groot en mooi krakerspand met veel barretjes!
Goede reis! XX

Diantha

Ik vind het echt gaaf wat je doet, lijkt me een hele beleving. Fijn te lezen dat je veilig bent aangekomen. Alleen vervelend dat je op je eerste dag al voedselvergiftiging hebt opgelopen. Maar dat is er zo weer uit.
Nou, ik ga morgen naar Turkije, dus ik lees over 8 dagen weer verder hoe het met je reis gaat. Dan ben je alweer in Boedapest. Misschien dat er dan ook een aantal foto's op staan. Ben benieuwd.
Nou, veel plezier, doe voorzichtig en tot over 8 dagen!
Xx

Chris

Dikzak!!
Hoow jij hebt weer een vreetvergiftiging hoor, moet je ook geen snoep van vreemde mensen aannemen he ;-)

Gelukkig gaat verder alles goed:)
Ga in Berlijn ff langs mevrouw Huss:P

Nou doe voorzichtig en spreek je snel weer:)

xx

pa en ma

van de voedselvergiftiging snap pen wij niets, hier eet je nooit.
heel veel plezier we horen nog. overigens schrijf je douche zonder s

de groenendijkjes

leuk om het wel en wee van je te kunnen volgen! Hoop dat je je snel weer beter voelt. Goede reis!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!